EtusivuVikapalvelutOhjeitaTekstiviestipalvelu

Tekstiviestipalvelu häiriötilanteissa

Tekstiviestipalvelu rekisteröityneet asiakkaat saavat sähkökatkotietoa reaaliaikaisesti omaan matkapuhelimeensa. Käyttäjäksi voi rekisteröityä tekstiviestillä. Sekä palveluun rekisteröityminen että palvelun käyttäminen on asiakkaille täysin maksutonta.

Vian alkaessa asiakas saa viestin, jossa kerrotaan mm. arvioitu sähköjen palautumisaika. Asiakkaalle lähetetään toinen viesti, kun sähköt ovat palautuneet. Palvelumme on käytännöllinen esimerkiksi kesämökkiläisille, kun asiakkaan ei tarvitse kotona ollessaan miettiä sulaako pakastin tai jäätyvätkö vesiputket.

 

Tekstiviestipalvelun avaamiseen tarvittavat tiedot:

1. oma käyttöpaikkatunnus(malli RVK000_1234567)
Käyttöpaikkatunnus on muotoa RVKnollanollanolla_

2. asiakasnumero(malli 123456).

Löydät omat tiedot paperiselta sähkölaskulta, e-laskulta tai Online-palvelusta.
Voit saada tekstiviestin sähkönjakeluhäiriöstä ajalla 06:00 - 00:00 tai vuorokauden ympäri.
Halutessasi viestin yöaikaan 00:00 - 6:00 lisää viestiin asiakasnumeron jälkeen 24H. Samalle käyttöpaikalle voi avata palvelun kolmelle eri matkapuhelinnumerolle.

 

Palvelun avaaminen tekstiviestillä:

Ajalle 6:00 - 00:00
Rovakaira avaa RVK000_1234657 123456 lähetä tekstiviesti numeroon 18200

Vuorokauden ympäri
Rovakaira avaa RVK000_1234657 123456 24H lähetä tekstiviesti numeroon 18200

 

Palvelun poistaminen käytöstä tekstiviestillä:

Rovakaira keskeytä lähetä tekstiviesti numeroon 18200

 

Voit myös tarkastaa tiedossamme olevat runkoverkon viat ja suunnitellut keskeytykset häiriökartalta.