EtusivuVikapalvelutNäin varaudut pitkiin häiriöihinHäiriötiedottaminen

Kaikista laajoista vikakeskeytyksistä sekä verkostotöihin liittyvistä työkeskeytyksistä lähetetään tekstiviesti tai sähköpostiviesti, mikäli yhteystiedot ovat ajan tasalla.  Kuluttaja-asiakkaille viesti lähetetään ensisijaisesti tekstiviestinä  ja  yritysasiakkaille sähköpostina. Asiakas voi halutessaan valita saako viestin tekstiviestinä tai sähköpostilla. Mahdollisuus on saada myös molemmat vaihtoehdot.

Viestintää hyödynnetään muun muassa poikkeuksellisen voimakkaiden myrskyjen uhatessa, jolloin asiakkaita voidaan varoittaa etukäteen mahdollisista sähkönjakeluhäiriöistä. Ennakkoviestintä antaa asiakkaille aikaa varautua mahdollisiin sähkökatkoihin esimerkiksi varaamalla riittävästi vettä ja ruokaa sekä lataamalla varavirtalähteet täyteen.

 Viesteihin ei voi vastata. Jos viesti tulee väärään numeroon tai sähköpostiin tai haluat valita eri viestintäkanavan, ole yhteydessä asiakaspalveluun puhelimitse 016 331 6200, chatin tai sähköpostitse asiakaspalvelu@rovakaira.fi kautta.